Najczęściej zadawane pytania:
1Czy istnieje możliwość naprawy wyrobu w razie uszkodzenia?
Tak. Jeżeli biżuteria z naszego sklepu ulegnie uszkodzeniu prosimy o udanie się do najbliższego Salonu. Produkty naszej firmy podlegają bezpłatnej naprawie, jeśli przedmiot okazał się wadliwy z naszej winy. W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub z winy klienta usługa jest wykonywana odpłatnie.
Jeśli mają Państwo zniszczoną, zabrudzoną lub niekompletną biżuterię zapraszamy do najbliższego Salonu w celu jej naprawy. Cała oferta usług umieszczona jest w zakładce „Usługi Złotnicze”.
2Czy istnieje możliwość wykonania grawera?
Tak. Istnieje u nas możliwość grawerowania na biżuterii złotej, srebrnej oraz stalowej. Grawerujemy pierścionki, obrączki ślubne, wisiory, bransolety oraz każdy rodzaj biżuterii, która na to pozwala, przy cienkim pierścionku może się to okazać niemożliwe o czym poinformują nasi ekspedienci. Ponadto grawerujemy również metale pozostałe oraz drewno. Jeśli marzy ci się wizerunek ukochanej osoby na obudowie telefonu lub dedykacja na tarczy zegarka czy nakrętce perfum – wykonamy go dla Ciebie!
3Czy istnieje możliwość zmniejszenia/powiększenia obrączki lub pierścionka?
Tak. Jeśli budowa przedmiotu na to pozwoli.
4Czy istnieje możliwość wykonania biżuterii z własnego materiału?
Oczywiście. Jeśli mają Państwo niepotrzebny materiał złoty, z przyjemnością wykonamy biżuterię na indywidualne zamówienie
5Czy istnieje możliwość otrzymania certyfikatu do wyrobów z brylantami bądź innymi kamieniami naturalnymi?
Oczywiście. Podczas zakupu biżuterii z kamieniami szlachetnymi otrzymują Państwo certyfikat oryginalności i autentyczności. Dokument dołączony jest do zakupów i gwarantuje, że towar jest z pełnowartościowym kamieniem.
6Jak długo ważny jest bon upominkowy?
Bony upominkowe dostępne w naszych salonach mają ważność 12 miesięcy od daty zakupu i mogą być wykorzystane w każdym z salonów MACHOWSKI.
7Czy mogę zamówić biżuterię przez Internet?
Oczywiście. Biżuterię można zamówić poprzez „Sklep” dostępny na fb.com/salonjubilerski.machowski bądź kontaktując się bezpośrednio z działem Obsługi Klienta.